Vakantie

De vakantie kwam er sneller aan dan verwacht. Met spijt in het hart geef ik jullie bengels door aan de juf van het vierde leerjaar. 
Ik heb enorm genoten van dit schooljaar met een heel leuke klasgroep.
Er waren nog zoveel dingen die ik met hen had willen doen. Gelukkig werken we in de 2de graad veel samen en zal ik nog wel eens een lesje aan het vierde mogen geven. 
Ik wens jullie allemaal een heel fijne vakantie toe.
Heel erg bedankt voor het leuke cadeau waarvoor werd samengelegd en voor de mooie kaartjes en knutsels van de kinderen. Wat het meest deugd doet is de kinderen die aangeven ook nog wel een jaar bij mij te willen blijven, een teken dat ze het een leuk jaar vonden. Heel erg bedankt voor het vertrouwen dat jullie in mij stelden. We werken immers met jullie dierbaarste bezit!

Er moeten nog wat achterstallige foto's op de blog komen die nog op het fototoestel van de school staan o.a. van de schoolreis. Houd de blog dus nog maar even in de gaten. 

Groetjes juf Goedele

Reacties

Populaire posts van deze blog

project: derde dag

project vijfde en laatste dag

project: tweede dag